Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników
Cele szkolenia:
- Nabycie umiejętności skutecznego i sprawnego prowadzenia polityki szkoleniowej w firmie, zgodnie z jej potrzebami oraz zarządzania pracownikami.
- Wskazanie zasad przygotowania procesu organizacji szkoleń.
Program:
- Umiejętność tworzenia planu rozwoju pracownika
- Funkcje jakie ma spełniać plan rozwoju
- Zadania
- Korzyści wynikające ze stworzenia optymalnego planu rozwoju
- Umiejętność wykorzystania narzędzi przy tworzeniu planu – ścieżki zawodowej
- Kryteria
- Procedura
- Sporządzenie planu ścieżki zawodowej w oparciu o cele i politykę firmy oraz potencjał pracowników, które mamy do dyspozycji.
- Umiejętności potrzebne do tworzenia, wdrażania i przekazywania informacji na temat rozwoju zawodowego, aby cały projekt był skuteczny.
- Tworzenie planu szkoleń w oparciu o ustalone ścieżki kariery i cele strategiczne firmy
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:
- planowania procesu oceny potrzeb szkoleniowych
- doboru metod szkoleniowych w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
- planowania i kontrolowania przebiegu procesu szkolenia.
- rzetelnej oceny efektywności szkolenia
- zidentyfikowania korzyści
- profesjonalnego tworzenia planów szkoleniowych